Roliga och tråkiga nyheter

1kommentarer

Det går bra med att blogga, har helt enkelt inte tid. Jobbar helger alla lov går skola osv.
Känner att en liten semester skulle passa fint just nu. 
Har hunnit införskaffat mig ett Marsvin som heter Bob, han ska få en kompis kanin på torsdag (kanske två) 
Ska köra till Vännäs efter skolan på torsdag till två personer och kolla på kaninungar och är sugen på en kanin hos dom båda.. 
Mamma tycker jag borde föda upp marsvin eller kaniner. Sitter och läser på som tusan om uppfödning m.m och isf om det blir av blir det kaninuppfödning kanske inte värsta seriös eller vem vet det kanske blir det till slut. Verkar vara en rolig grejj då jag brinner för djur. har fastnat för rasen Lejonhuvad dvärgvädur och teddy hur söta som helst.
Vi ser vell men är intresserad ialf :)
 
En sak som är tråkigt att berätta är att jag ska he bort Nicke inte ta ihjäl honom utan ägaren ska ta tillbaka honom då jag inte har tid för 2 hästar då jag jobbar hela tiden + går skola, så ska he Helgi på stall i byn det kommer bli otroligt skönt och mysigt har alltid drömt om att ha häst på stall. På sommaren kommer självklart Helgi stå hemma på gården kanske med grannens shettis där jag ska ha han på stall. Längtar tills jag får detta klart då det är så krånligt att fixa hö. 
Fick ett otroligt bra pris på stallhyran då ingår hö,box plats,hage och att dom her in och ut han m.m

1 kommentarer

Joakim

07 Nov 2012 09:08

kör på tedddy1!!

Svar: jåå kanske båda vi ser vell ska ialf kolla på en teddy och en lejonhuvad imorgon :D kommer vell hem med båda säkert haha
sness.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej