Mina älsklingar

1kommentarer

Vad vore livet utan hundar? 
I hela mitt liv har jag alltid tjatat på min mamma att köpa hund, glömmer aldrig dagen då hon berättade att vi skulle hämta Tyra (Lilla My som hon hette då) grät av glädje. Senare på kvällen kom spänningen av väntan att en liten gris skulle få bo hos oss. Den dagen var verkligen den bästa dagen i mitt liv (samma med helgi)
Efter en tid kom Tara, usch va ful jag tyckte hon var haha. Efter det kom Kero. Kero och Tara fick valpar och därifrån kommer Bebe. Vi seminerade Bebe med en hane från England vid namn Murphy och av den kullen sparade vi Didi sedan fick Tyra och kero valpar och därefter sparade vi Diza :).
Nu ska Bebe ha valpar ungefär 1v bort och jag ska få en helt egen hund, har fastnat för namnet Tilly på tiken.

 
 

1 kommentarer

Steffi

11 Oct 2012 20:35

Åh snuttisar! <3

Kommentera

Publiceras ej