Söndag

0kommentarer

Sitter just nu på jobbet och dricker kaffe, bredvid mig har jag Effie (min katt) i katttbur då hon ska få bo i rundvik med jag och killen är aldrig i långed längre. kändes taskigt att ha hon i bilen då det är väldigt kallt ute.


När jag kommer hem ska jag och gubben fara och veckohandla därefter blir det laga mat,städa, baka lussebullar och se om tvättstugan är ledig då jag måste tvätta mina lagårds kläder så dom är ren till nästa helg brukar alltid tvätta dom när jag ha jobbat klart då dom blir riktigt skitiga.

På lunchen följde min medryttare med mig hem och hjälpte att flytta hästatna till grannens stall, ÄNTlGEN! så jävla skönt att det är gjort. nu slipper min lossaspappa fara å hämta hö åt mig, slippa oroa oss om höet räcker.
Igår sålde jag Bob mitt marsvin, och fiskarna tog min medryttare. Nu är det bara kaninerna som ska iväg. väldigt onödigt att mig att skaffa en massa djur men blev så kär i dom, å då visste jag inte till 100% om ja skulle få Tintin. om det är nån som ni känner som vilö ha 2kaniner så hör gärna av er.


Kommentera

Publiceras ej