Text

0kommentarer

Har varit en aningen off på bloggandet, men det ska bli bättre hoppas jag på. 
I helgen jobbar jag på mitt älskade jobb i brattfors i lagårn, Bella ska va hos mig i helgen så hon följer som en svans på jobbet haha får se hur det kommer sluta då hon hatar lukten,bajs och kossor. 
Från å med denna helg kommer jag jobba 2helger i rad och tredje helgen ledig fast får jobba tredje med men känns som det kommer bli för mycket, måste ju tare lugnt någongång med.
 
Juste en sak som är väldigt tråkig fast samtidigt roligt, i måndags körde jag min älskade vän Joakim till Skellefteå till flyget. Han har som sagt flyttat till Barcelona vilket är roligt för honom men tråkigt för mig som saknar honom och dels att jag skulle hellre vilja flyttat med honom istället. 
Hoppas på att jag får fet lön denna månad då blir det säkert en tripp till honom på sportlovet :D
 

Kommentera

Publiceras ej