If you never try you'll never know

0kommentarer

Varje inlägg börjar alltid med länge sen sist, otroligt duktig på blogga kan man säga eller? 
Trodde min dataladdare var trasig men jag hade fel, testade imorse och givetvist fungerade den så kan äntligen slutföra uppgifter till olika ämnen YES haha..
 
Har som sagt tatuerat mig eller det var ett tag sen nu, ''If you never try you'll never know'' på vänstra armen, är riktigt nöjd! 
Så nu är jag fast och vill självklart tatuera mig igen som jag också ska göra. Vet ännu inte vad då det finns mycket jag vill göra.
Men ska ialf tatuera Tintins tassar vid skulderbladet snart sedan vill jag ha någonting vid axeln mot bröstet. 
 
Kan ju säga att tatuera sig gjorde inte alls ont, visst jag gjorde en text. Kände mig lite nervös innan nålen kom men väl han började var det avslappnande av ljudet och skönt då det ej gjorde ont.

Kommentera

Publiceras ej